دانلود فارسی| UpVps.ir
سایت اصلی را با آدرس Www.UpVps.ir مشاهده کنید
دانلود فول آلبوم Full Albume Jean Michel Jarre ژان میشل ژار

ژان میشل آندره ژار متولد ۲۴ اوت ۱۹۴۸ در شهر لیون فرانسه می باشد .ژان فرزند موریس ژار آهنگساز مطرح فرانسوی می باشد . ژان را به عنوان شروع کننده سبک موسیقی الکتریک و ترنس می نامند . ژان در دهه ۷۰ کار حرفه ای خود را در زمینه موسیقی آغاز کرد . وی در سال ۱۹۷۶ اولین آلبوم خود با نام اکسیژن را روانه بازار کرد و توانست با این آلبوم به موفقیتی دست نیافتنی در زمینه موسیقی دست پیدا کند

به طوری که بسیاری از کارشناسان نوید ورود فردی خوش فکر را به دنیای موسیقی می دادند . وی اولین فردی بود که پس از فروپاشی کمونیست در کشور چین موفق به برگزاری کنسرت بزرگی در این کشور شد . ژار در ۵ سالگی سختی های زیادی را متحمل شد و درست در زمانی که وی در کودکی به سر می برد پدر و مادرش از هم جدا شدند . پدرش به هالییود نقل مکان کگرد و وی در کنار مادرش به زندگی ادامه داد . او در جوانی به شدت به نقاشی علاقه مند بود و با آثاری که خلق میکرد گذران زندگی میکرد . وی برای اولین بار در سال ۱۹۶۷ با ساز گیتار آشنا شد و شروع به نواختن این ساز کرد . وی در سال ۱۹۷۶ اولین البوم خود به نام اکسیژن را تولید کرد ولی با مشکل زیادی در پخش آن روبرو شد به طوری که هیچ کمپانی حاضر به پذیرش همچین ریسک بزرگی نشد تا آلبوم یک هنرمند در سبکی جدید را روانه بازار کند . به همین دلیل او در این مسیر سختی هیا زیادی را متحمل شد . در نهایت یک کمپانی فرانسوی تصمیم گرفت تا ریسک این ماجرا را بپذیرد و آلبوم وی را منتشر کند . صاحب این کمپانی در مصاحبه با مجله بیلیبورد به این نکته اشاره کرد که روزی فرا میرسد که آوازه این هنرمند به سرتاسر دنیا برسد و همه آثار او را گوش فرا دهند . این حدس وی به حقیقت پیوست و آلبوم اکسیژن تا به امروز ۷۰ میلیون نسخه در سراسر دنیا فروخته است و لقب پرفروشترین آلبوم تاریخ موسیقی فرانسه را به خود اختصاص داده است .

حال سایت دانلود فارسی افتخار دارد تا فول آلبوم این هنرمند گرامنی را در اختیار شما بازدیدکنده گرامی قرار دهد . امیدواریم از شنیدن این مجموعه زیبا لذت ببرید و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید .

لیست آلبومهای موجود در این مجموعه :

۱ – (۱۹۷۲) – Deserted Palace_ [search]

2 – (1976) – Oxygene

3 – (1978) – Equinoxe

4 – (1981) – Magnetic Fields

5 – (1983) – Music For Supermarkets_ [search]

6 – (1984) – Zoolook

7 – (1986) – Rendez-Vous

8 – (1988) – Revolutions

9 – (1990) – Waiting for Cousteau

10 – (1993) – Chronologie

11 – (1997) – Oxygene 7-13

12 – (2000) – Metamorphoses

13 – (2001) – Interior Music_ [search]

14 – (2002) – Sessions 2000

15 – (2003) – Geometry of Love

16 – (2004) – AERO

17 – (2007) – Teo & Tea

jan-michel-jare.[Download.ir]

رمز عبور

www.download.ir


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 25 دی 1392برچسب:, توسط وارتری

آپلود عکس

خرید اینترنتی

فال حافظ

قالب وبلاگ